måndag 9 februari 2009

Zev dricker vatten!!!

Ja, det e så underbart så det skapar rubriker!!! Helt otroligt att han helt plötsligt tar flaskan o slörpar i sig vatten som han aldrig gjort annat. Helt underbart! Vet inte vad Janice har för superkrafter, men hon fick han o dricka iaf. O sen ha han druckit hemma me me glädje o tagit flaskan själv o allt sånt! Så nu kan vi me lite tur börja fundera ut avslutningen av amningen. Få se först bara om jag får jobbet, ska väl få veta hur det blir denna vecka, o får jag det så då blir det o sova i Zicas rum för mig några nätter så Uffe får ta dom me Zev ist... :)

Annars ida har allt bara varit som vanligt. Flöt på som bara den på jobbet o slutade i tid. Helt skönt faktiskt! O kvällen hemma sen va bara lugn. Uffe va ner ti bagarstugan o förberedde för nya maskinerna som pappa kommer me på torsdag, så snart snart har jag min egen lilla bykstuga där nere ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar