söndag 15 februari 2009

Jag o min stora mun...

Ja, tänk om man kunde lära sig vara tyst ibland. Igår börja alla prata om att plättar sku va gott, o va säger jag, jo, jag kan steka dom... Så ni kan ju bara gissa vem som ida hamna o steka småplättar på 15 ägg! Jo jag!!! Men tog bara typ en timme, men fuska lite o laga lite större plättar oxå, fast inte såna där fullstora... Gott blev det iaf...

Efter ungarnas lilla sömnstund på dan så for jag o dom ti mamma o pappa en sväng o hälsa på dom lite. Riktigt trevligt...

Kvällen sen tog vi det bara lugnt... O imorn ska vi åka hem, o jag ska via AMS o skriva in mig som arbetslös... Huga så det låter, man kan ju bara hoppas att jag snart får nå jobb. Ska söka ti Sjukhusköket nu, o så ska jag på inskolning ti Strömsgården nu i veckan, kan ju bara hoppas att dom har mycke vikariat på gång där ute så jag kan få jobba en del där så Uffe får fortsätta va hemma. Nära o bra sku det ju va iaf... ;)

1 kommentar:

  1. Hallå... försöker liksom nå dej då... du kan ju ringa te Tallgården oxå för dom e riktigt i skiten om nån blir sjuk för dom har ju bara mej =) hihi.. va bra d lät.. men iaf, d e mycke semestrar på gång efter den 9e o då börjar väl ja men dom ha ingen sjukvikare o.s.v.. hoppas ni haft en bra helg..

    kram syster

    SvaraRadera