måndag 23 februari 2009

Måndag

Så va det ny vecka igen då. O äntligen e sportlovet slut, så parken startade ida igen! Va in via Tallgården o sa hej på vägen dit. Lät som att dom sku ringa när/om dom behöver inhoppare. Kan ju bara hoppas dom ringer snart, om jag nu inte får jobbet på sjukhuset förstås..

Sen va jag som sagt o lämna Zica i parken, handla o sen for jag ti mormor o morfar o gav Zev lite lunch.

Efter det for jag o Zev ti sjukhuset för att göra ultraljud på hans höfter då det smäller så högt i dom emellanåt. Läkaren där sa iaf att allt såg bra ut, o det va ju bra! Zevs läkare ska ringa sen på fredag o ge resultat. Men skönt om allt e ok, så man slipper gå runt o oroa sig...

Sen va det o hämta Zica i parken, o så for vi hem. Skotta lite snö då vi kom hem, så man iaf kommer ti bilen. Vägen e d bara o sikta på spåren, för skotta hela vägen tänker jag då INTE göra...

Kvällen hemma va bara lugn o skön som vanligt... Men me 2 snoriga ungar, så får se hur framtiden blir. Uffe valde tydligen helt rätt vecka o åka på jobb... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar