onsdag 18 februari 2009

Onsdag

Ida ha jag varit ti Strömsgården på inskolning för eventuella kommande inhopp. Ska dit imorn me o jobba kväll då. Va riktigt lugnt måste jag nog säga. E ju van från Föglö då ALLA va i behov av hjälp, där det nu bara va några stycken som behövde hjälp. Få se nu bara om dom ringer nå mer sen.
Ska in ti Tallgården på fredag o säga hej o visa upp mig då jag vet att dom har KRIS efter personal där o se om/när man får komma dit o jobba ist. Så som det ser ut nu så får Uffe fara på jobb nästa vecka, o jag va hemma me barnen, för vi har ju inte riktigt råd o gå hemma båda två utan pengar direkt...

När jag kom hem så va Anna o Jason här på besök. Va här o käka middag o sen for dom hem typ.

Efter det tog vi det bara lugnt som vanligt...

1 kommentar:

  1. Ja men maten blev ju klar så sent ju... hade vi ätit tidigare så hade vi ju typ inte åkt direkt ju :-)

    men maten va riktigt god. tack tack =)

    kram/ syster

    SvaraRadera