onsdag 4 februari 2009

Onsdag

Ida har det varit jobb igen som stått på schemat. O imorn ska jag dit på arbetsintervju. Känns lite konstigt må jag säga. Jag menar, vad kan jag säga o berätta om mig själv som Linda inte redan vet? Hon har ju varit min lärare, o nu min chef. Men men, måste väl göras lr nå sånt... O precis strax innan jag sluta ida så ramla hela min familj in på jobbet o sa hej. Lite mys faktiskt. Sen for dom o vänta på mig o så for vi o åt pizza innan vi for hem.

Bara hemma o tog det lugnt sen på kvällen...

Ah, måste bara skriva nå läskigt. Inatt började vattnet spruta ur kranen som vi har på utsidan. Helt mysko! Va precis som att nån hade varit o vridit på det. TUR säger jag bara att Uffe va hemma, annars hade jag nog inte vågat sova vidare...

4 kommentarer:

  1. HE;HE :P man vänjer sig säger dom som vet, men nog fan sku svetten lackat ganska hastigt om man vaknar av ngt sånt! hatar personligen att bli väckt av ngt!!! rädd för typ allt!

    SvaraRadera
  2. faen, nog sku svetten lackat hastigt om man vaknar av ngt sånt.. fan för dom som säger att man vänjer sig vid plötsliga ljud.. men jag vet.... det gör man inte. :P

    SvaraRadera
  3. Jag va bara sååå glad att Uffe va hemma inatt, annars hade jag verkligen dött! Kan ju lova att man låg o fundera på om nån va utanför o smög...

    SvaraRadera
  4. Lycka till imorgon på arbetsintervjun.

    Haha, nästan som jag då... Min första "intervju" var ju när jag sökte jobbet som inte fanns hos Williams... ;o))

    Kram

    SvaraRadera