fredag 6 februari 2009

FREDAG!!!

Jaha, så har vi kommit ti fredagen då, ÄNTLIGEN!!!

Hade kort dag på jobbet ida, bara från 7-17.30. Huga säger jag bara. Men blev lite smått kaos till slut på jobbet. Började först me att vi va 2 mindre än vi egentligen sku ha varit, men det funka skitbra, så egentligen inga problem me det, fram tills diskmaskinen gick SÖNDER! Sen kan ni ju bara tänka ut hur kul det va. Hade iaf turen o fick motorn lagad ida, så fick sista disken diskad till slut.

Sen hem o laga färdigt smörgåstårtan o vänta på att Putte, Josse o Ellinor sku komma. Hann bara komma hem nästan så va dom här! Hur kul som helst o träffa dom igen! O så fick jag en sodastreamer av dom! Hur snällt va inte det då??? ;)

1 kommentar:

  1. Oj då, låter som om du har värre dagar än mig för tillfället på jobbet... ;o))
    Å imorgon har jag ju kort dag med då jag får sluta kl. 15:30, eller får och får, jag går hem då... Thihii!!!
    Ha en trevlig helg!!!
    Kram

    SvaraRadera