tisdag 10 februari 2009

Inget jobb...

Nej, bidde inget jobb för mig på Vreten. :( Uss, va jobbigt det blev ida då hon sa att jag inte fick det. Jag har för lite arbetserfarenhet. Men hur fan ska man få den då utan o få jobba??? Nej, man ska va 25, topputbildad o ha 20 års arbetserfarenhet, då kanske man får nå jobb. Kan bara nå snäll människa förklara hur det ska gå ihop? Kan ju bara lova att resten av veckan verkligen kommer smaka Getpiss o va där. Har verkligen INGEN lust alls nu nå mer! O till på det ville hon att jag sku komma nästa vecka me, men det säger vi nog nej ti, o lägger energin på o söka andra jobb ist. E ingen dörrmatta som man stampar av sig jorden på o sen kastar ut när det inte passar längre. Så tack o hej för mig.

Hemma sen på kvällen så fixade Uffe klart nere i bagarstugan till "tvättstugan", så nu e d bara o vänta på maskinerna som pappa kommer me på torsdag! Kan man tänka sig en bättre 30-årspresent? Nå, lite tidig, men åhhh så bra!!! Sen for han in ti stan för att gå på Fotoklubbsmöte. Så va ensam hemma me barnen. Ska snart slänga dom i säng, o sen njuta av tystnaden :)

1 kommentar:

  1. Åhhh, vad synd att du inte fick jobbet... Trodde det var så gott som ditt jag redan när du har varit där och jobbat...
    Själv skall jag sluta jobba för dagen... Skönt, för nu börjar jag verkligen vara supertrött och ha en irriterande huvudvärk.
    Kram

    SvaraRadera