torsdag 26 februari 2009

Torsdag!

Japp, o det innebär att denna vecka snart e slut, o mannen snart kommer hem!!! Fast lär väl knappt se han endå denna helg då han ska hjälpa mamma sin o flytta. O så måste det hämtas lite ved, så jag kan fortsätta elda. Frågan e ju bara om jag ska åka me in ti stan när dom flyttar o han sen far o hämtar ved, lr om jag ska fara o hämta ved under tiden??? Nå, det får nog väglaget avgöra, vet inte riktigt om jag e så sugen på o sladda ut ti Boviksskogarna me Doris i värsta modden som det varit ida... :/

Ida har Zica varit ti parken, o jag va ti banken o fixa lite grejer, så nu känns allt ganska bra igen faktiskt :)

Kvällen hemma sen va lugn o skön, fast me lite trötta gnälliga ungar. Men det hör väl till me förkylningar o öroninflammationer... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar