fredag 13 februari 2009

FREDAG!!!

Så va det äntligen fredag igen då! Ha jobbat sista dan på Vreten ida. Lite tråkigt faktiskt! Fick Alla hjärtansdag present av Linda, ett hjärta me gele- och chokladhjärtan. Mumsigt! O så fick jag en flaska dessertvin av Emma som tydligen ska va ruskigt gott, så det måste ju avsmakas vid tillfälle.

Sen stressa hem o stresspacka eftersom det då inte blev gjort igår. Man e ju såååå smart ibland. Nu kan man ju bara undra hur mycket som e kvar hemma som man sku ha behövt me sig.

Sitter i Sverige nu hos Putte o Josse o bara softar. Lugnt o skönt som vanligt. Men blev en liite stressig resa hit må jag säga. 20 minuter Godby - Eckerö, va väl helt lagom... Näääästan lagligt iaf ;)
Nå vi hann me färjan iaf, o det va ju huvudsaken.

O igår fick jag min 30-årspresent av mamma o pappa, min NYA tvättmaskin o torktumlare! Så nu kan det tvättas o torkas hemma igen. Maskinerna ha snurrat för fullt kan jag lova! Men sååå nice! Tack tack underbaraste mamma o pappa!!! <3

Nu ska vi iaf bara softa hela helgen o ta det lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar