torsdag 29 januari 2009

Torsdag!

Ja, tänk, det blev torsdag även denna vecka, men det kändes nog tröstlöst tidigare denna vecka. Den har varit så låååååång... Men den närmar sig slutet. :)

När Zica va i parken ida så va jag in ti stan o fika på Svarta Katten me Camilla, Tess o hennes söta lilla son.

På vägen hem sen så ringde Linda o fråga om jag kunde komma o jobba nästa vecka igen, o ett tag framåt. Men får reda på imorn hur det blir.

Kvällen sen va vi bara hemma o tog det lugnt.

O den här världen vi lever i, vart e den på väg. Oj va tårarna rann på mig igår när jag läste aftonbladet om den lilla 2 åriga flickan som blivit slagen ti döds av mamma o styvpappa. Hur kan man som mamma bli så hjärntvättad att man accepterar nå sånt? Jag fattar inte. O sen ida läser man om en pappa som släppt ner sin dotter för en bro som va 60 m hög! Alltså, hur tänker folk??? Nej, e så deprimerande. jag hoppas bara att dessa föräldrar får lida som barnen ha fått göra... Finns nog inga straff som e grymma nog...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar