måndag 19 januari 2009

Ny vecka...

Så e d måndag o ny vecka igen. Tiden den bara rusar iväg. Bara några dagar kvar så blir vår princessa 3 år! O 2 dar senare så har jag oUffe varit tisammans 4 år. Kan nån förklara för mig vart tiden tagit vägen???

Ida ha jag iaf jobbat igen, ska göra det hela veckan. Men jobba bara ti 12, sen tog jag ledigt o for ti rådgivningen me resten av familjen. Va ju dax för Zicas 3årskontroll, så den ville jag va me på. Först tog vi o mätte o vägde Zev, han va nu 74 cm lång o vägde 9900g o hade 47 i hattmått. Sen så fick vi en tid till läkare me, en förtidig 1årskontroll, men jag vill ha hans höfter som smäller o hans högra fot kollade.
Sen va det dax för Zedrica. 14kg tung o 92,5cm lång. O klara alla grejer galant. Först fick hon gå på tå, o sen hoppa jämfota. Sen måla hon lite bollar o visa stor o liten. Ska bli kul sen när hon blir äldre o se den där teckningen igen.

Hemma sen på kvällen som vanligt o tog det lugnt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar