tisdag 27 januari 2009

Tisdag

Ja, jag har nog världens tråkigaste rubriker iaf... O antagligen världens tråkigaste blogg me, som typ bara handlar om min vardag. Men vad ska jag annars skriva om. E nog lite avis på många andra som verkligen får till det så det e ett rent nöje o läsa. Men sen vet jag ju inte om nån alls läser denna blogg alls, kanske jag bara skriver för mig själv??? Men spelar roll, skriva tänker jag göra endå, för det e faktiskt lite kul... ;) Om nu nån faktiskt läser så kan ni ju lämna ett litet tassavtryck så jag vet ;)

Ida ha Zica varit i parken, o jag o Zev ha varit ti stan en sväng. Va o handla present ti systeryster som kommer ännu ett år närmare 30 på torsdag, vilket får mig o inse att min egen 30-årsdag närmar sig me stormsteg! HJÄLP! Fast egentligen känns det inte så farligt heller. Jag har ju typ det där man "ska" ha. Så det blir nog helt ok endå...
Sen va jag o handla lite syrsor ti Marjut så hon får lite o mumsa på igen.
Sen o köpte en blomma ti mormor o va o gav den då hon oxå fyller år på torsdag.

Va bara hemma på kvällen sen o tog det lugnt, o för en gångs skull så va det INTE kaos vid läggning. :) Det tar sig, lr så va det mutan ti Zica att hon sku få baka me mamma om hon va snäll medans mamma la lillebror. O det va hon! Så vi baka lite mockarutor sen som jag ska släpa me mig ti Janice imorn... :)

3 kommentarer:

  1. Jag läser nog jag:) Gillar bloggar, vad det än handlar om:)

    SvaraRadera
  2. Men du, jag tittar in här i bland:) Ser du 1 som läser på en gång haha. Ja vissa dagar är skit, men så är det bara tyvärr. Är nog för att du inte är ute på msn???:):) Skoja bara, men va länge sen... Hoppas du piggar på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kikar oxå in alla dagar =) alltid kul att läsa och se hur ni har det =)

    krama barnen från oss.

    SvaraRadera