onsdag 14 januari 2009

Jobbat ida!

Jaha, så har man jobbat en dag då. Gick faktiskt bra! O fick beröm på jobbet oxå, hade varit riktigt duktig :) Sånt e alltid kul o höra! O har faktiskt inte så ont i fötterna heller som jag hade väntat, men nog känns det i benen nog att man stått hela dan. Inte riktigt va man e van me. Imorn ska jag försöka få me mig stegräknaren o se vad den visar... :)

Hemma sen så mötte jag 2 glada barn o en slut pappa... haha... Nej, så farligt va det väl kanske inte, men han längtar nog mera efter att få fara på jobb nu... hihi...

O Zev prickig som en felsvängd prickikorv. Full me röda prickar på hela kroppen! Antagligen värmeutslag, vi kan ju hoppas på det iaf. Nåja, ha dom inte försvunnit ti imorn när jag kommer hem så får man väl ta en tripp ti stan igen lr nåt...

Kvällen hemma som vanligt... O Zev somna riktigt snällt! Inte krångla alls. Men han hinner väl ännu. Lr så kan man väl bara hoppas att det e på väg o svänga. Gör ju absolut ingenting om man får sova lite på nätterna nu när man ska upp lite före 6... Huga va tidigt... :/ Men skönt o sluta ganska tidigt oxå... :)

1 kommentar:

  1. Fick du me dej stegräknaren??? Sover Zev bättre??

    / Syster

    SvaraRadera