söndag 11 januari 2009

Söndag

Imorse efter frukost tog jag, ungarna, Putte o Josse en sväng ner ti "deras" stuga o kika lite. Zev åkte pulka för första gången. Gäller o passa på, för me vädret som e nu så blir det nog inte så många fler chanser... :/

Sen efter det for Putte o Josse hem, få se, kanske dom kommer tibax redan nästa helg :)

Efter det sen kom Anna o Jason på besök en sväng. Trevligt me lite besök av syster :)

Sen va vi nog bara hemma o tog det lugnt. Skrev ett par arbetsansökningar på kvällen som jag ska lämna in nu i veckan. Hoppas jag får ett av jobben, sku va så kul! Fast varit lite tudelad då jag inte riktigt velat sätta Zev på dagis än. Men kom på den smarta planen att Uffe får va hemma o va hemvårdsledig ist ett tag. O kan ju knappast va nå problem heller me tanke på att hans jobb inte har så mycket körningar just nu...

Hade en jätteknepig son sen på kvällen som inte alls ville sova. Bara krångla. Saknar så min son som man bara kunde lägga ner efter amning o så somna han själv. Alltid glad o pigg på dagarna. Nu har jag en son som bara krånglar vid nattning. Gnäller o e lessen mestadels av dagen. Så snälla du som bytt ut min son, lämna tibax han, för det här e inge kul... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar