onsdag 21 januari 2009

Onsdag

Så va det onsdag redan. Ha varit o jobbat ida me. O nu vet vi va som funnits i skåpet som gett "frätskador", nämligen Kalklösningsmedel som runnit ner i omklädningsskåpet o sen på kläderna lr nåt. Jag har då iaf lyckats få på magen, har några stora sår där, samt en liten blåsa i ansiktet. Ja, ännu en sak som gör att det känns helt rätt o städa me Enjo hemma, behöver inte riskera att ungarna får tag på nå medel iaf...

Efter jobbet for jag iaf o "plåstra om " min mage. Ska o göra det imorn igen, så att det blir kollat ordentligt så det inte blir inflamerat. Sku ju va toppen på isberget det iaf. Sen hem, där Gunnar o Sanne va på besök me paket ti Zica. Fick en hel hög me "my little pony" lr nå liknande :) Käkade lite middag o sen fikade vi innan dom for.

På kvällen sen bakade jag muffins som Zica ska få ta me ti parken imorn. Gäller nu att pappa verkligen kommer ihåg dom ;) Tänkte baka typ "mockarutsmuffins", men blev nu inte riktigt som jag tänkte, men får väl duga bara... Blev iaf chokladmuffins me glasyr o strössel på... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar