onsdag 7 januari 2009

Onsdag

Ida va det PARKSTART igen! Så underbart! Nu ska ni ju inte tro att jag inte tycker om min dotter lr nåt, men den där parken gör så gott för henne. Men ida va det nog världens fight när vi sku hem, men sånt man får ta. Va iaf en tjej som absolut INTE ville me hem.

När jag lämnat Zica i parken så for jag ti Hälsocentralen i Godby, då Zev skrikit typ hela natten. Börjar ta på nu o inte få sova. Va duktiga o la oss tidigt igår, men tror endå inte jag sovit mer än 4 timmar inatt :/ Dom tog nå test på hans öron som visa ingen aktivitet lr nå sånt sa dom. Så bara o fara ti Mariehamn ti jouren på kvällen o få läkartid.

Efter HC besöket så va jag ti Janice en sväng o prata lite skit. Alltid kul o träffa henne :D Sen hämta Zica o hem o lämna henne o så in ti stan me Zev. Visa sig att det va öroninflamation på båda öronen, så nu ska han äta penicilin några dar. Men va inte det lättaste o få i han. Varför har dom inte varit så smarta att dom gör penicilin i suppform? Tänk va lätt det sku va :)

Nå kvällen hemma sen va som vanligt. O ikväll ska jag försöka komma isäng tidigt igen, o hoppas på att få sova nåt iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar