onsdag 28 januari 2009

Onsdag

Ännu en intressant rubrik haha...

Ida ha jag varit ti Janice medans Zica va i parken. Snacka en massa skit som vanligt o mumsa gott. Hmm, farligt o fara dit... ;)

Sen bar det av ti systeryster då hon fyller år imorn, men va dit ida ist då hon va ledig ida så jag kunde fara direkt efter parken. O där blev man bjuden på värsta bakelsen som hon bakat. Va nåt me maräng o grädde o jordgubbar, huuuuur mumsigt som helst. Tack tack!!!
Sen fick vi middag oxå, så liiite lyxigt o fara dit måste jag säga :) Blev där sen hela kvällen.

Väl hemma sen så krångla Zev såklart me nattningen då han sov i bilen på vägen hem. O när han äntligen somnat så börja Zica skrika o protestera för att hon inte sku sova vilket resultera i en vaken Zev igen. Så än en kväll så har man haft en kaoskväll vad gäller nattning. :/ Nå blir väl bättre om en 15 år lr nåt?????

3 kommentarer:

  1. känner såå igen nattningen! men om femton år så är vi sömnlösa pga andra omständigheter kan jag tro ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har en känsla av det jo... :/

    SvaraRadera
  3. Tack för idag... ;o))
    Trevligt med lite fika på "Vita Hunden".
    Jag har ju börjat blogga jag med, om än inte lika duktigt som dig...
    http://lorvan.wordpress.com/
    Kram

    SvaraRadera