tisdag 26 juni 2012

Veckans vägning...

Va ju igår, men här kommer siffrorna! -2,3kg o totalt -13,8kg sen flytstart. Känns helt ok. O när jag sen börjar tänka efter så har jag ju faktiskt tappat över 20kg sen förra sommaren! Det känns faktiskt riktigt bra!

Hade nu tänkt lägga upp en fin liten lista åt er me vikten, men det ville inte som jag ville, så ni får vara utan den ett tag till, så ska jag se om jag får till det nån dag :)

Nu har jag varit opad en vecka, o det känns bara bättre o bättre! Äter lite smått me mat, mosad sådan, o knäckisar eller surskorpor mellan maten. Tar så lång tid, o e väldigt små mängder, men känns som jag inte gör annat än äter typ. Men glad att jag kan äta iaf. Väldigt små mängder blir det, då jag nog inte ens kommer upp i en dl när jag äter lunch/middag. Sen tar det stopp! O har faktiskt dessa dagar lärt mig att jag behöver inte äta ALLT på tallriken, jag kan lämna när jag känner att det e fullt. O så lämnar jag den lilla tugga som e kvar. Duktigt va?!?! :)

En sak som e lite jobbigt e att jag får väldigt ont i bröstet när jag äter. Typ där som gallan sitter gör det ont, som att maten fastnar där, o sen när den "ramlat" ner så känns det bättre. Men det kanske är så i början? Ger det lite tid till, o sen får jag väl ringa o höra mig för om det inte släpper. Så länge jag får i mig maten som jag behöver så är det ju bra, fast det tar lååååång tid :)

Nu har jag precis vinkat av mamma som varit här ett par dar. Skönt me lite avlastning iaf. O nu ska jag hänga tvätt o hoppas att regnet håller sig härifrån så jag får tvätten torr, o gräsmattan klippt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar