måndag 18 juni 2012

Veckans vägning

Trots en dåååålig start på veckan när vågen stod helt STILL så har jag på nåt konstigt sätt gått ner 2,3kg under denna vecka! Va precis som att kroppen vakna till nu i helgen o skicka iväg några kg :)Totalt har jag nu under denna månad med flyt tappat 11,5kg! Det känns ju faktiskt riktigt GREAT!!! :)

Man har ju lite svårt o fatta när man bara ser siffrorna på vågen sådär, men sen när jag mätte midjan ida så visa den faktiskt -6cm, så NÅT måste ju faktiskt ha hänt nånstans. O jag kommer ju i byxor jag tidigare inte kunnat haft, samt såna jag hade för flera flera år sen, som nu legat i garderoben just me tanken "att jag kommer ju gå ner så jag kan ha dom där igen". O nu e jag ju faktiskt där!

O ida e d flygdax! Ida e d dax för resan man väntat på sen februari! Den där dagen som låg sååååå långt fram i tiden! Fattar inte att imorn e d stora dagen! Imorn börjar mitt nya liv!

Nu lite shake ti frulle, borde väl typ vara den sista, o sen packa lite o så invänta underbara syster som tagit ledigt ida bara för att köra mig ti flyget! O så ska hon ta hunden under tiden jag e borta!

Nog ser man ju dessa gånger vem/vilka som verkligen finns där när man behöver. Kära syster som då kommer o kör mig ti flyget o tar hand om hunden. Underbara Sara o Patrik som ställer upp o tar barnen hela veckan! Nästans så man börjar lipa över tacksamhet o ännu mera hur man ska återgälda tjänsterna. Men ni ska veta det, ni är GULD värda! Va sku jag annars gjort ida utan er???

1 kommentar: