onsdag 6 juni 2012

Upp o ner...

Kände mig så glad nyss, lr nå överdrivet va det väl inte, men iaf glad! O sen bara PANG så vänder det o nu e jag bara less på allt! Åhhh va jag sku vilja äta! E fan jobbigare nu än dom första dagarna! Skönt att det e knappt 2 veckor kvar nu! Det går ju iaf neråt me dagarna, o snart e d ensiffrigt! E ju som man räknade dagarna ti BF det här när man va gravid ;)Kanske bäst o shejka i sig middagen så kanske det känns bättre sen! O så tror jag nog att allt blir bättre bara mannen o dotter kommer hem. Inte för jag nu får träffa henne så värst mycke då hon åker ti mormor imorn. Men på söndag får vi mysa bara hon o jag (o så kanske lite pappa då) ;)

O sen önskar man ju att NÅT iaf sku gå vägen! Men NEJ! Är ju som vanligt! När det känns som att läget e under kontroll o detta blir nog bra det! Ja då ska det ju såklart komma nåt som vänder ALLT uppsomkull o inget funkar som planerat längre! Va har vi gjort för illa för att det alltid ska vara motgångar?
Jag lovar, jag åker ti Åbo den 18:e som planerat för att sen den 19:e på morron få reda på att läkaren e sjuk o open inställd! Så varsågod o fara hem o sen fram emot en ny flytperiod på 4 veckor om ett år lr så.... SUCK!

Nej, nu lite shake, så får vi se om humöret blir bättre sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar