fredag 8 juni 2012

3 veckors flyt

Såja, nu ha det varit 3 veckors flyt. Helgen till då, sen känns det som man verkligen kan börja räkna ner! Shit, e ju faktiskt snart dax! Fast inte så nervöst ännu, men nervositeten hinner väl komma ännu. Denna vecka har inte vågen rört sig alltför mycket, men drygt 8 kilo mindre visar den iaf, så nöjd över det! Fast förståeligt om viktnedgången börjar avta med, tycker ju nog att det gått fort hittills. O så kul att det tydligen syns, får många kommentarer om att det syns att jag gått ner. Det uppskattas! Då kanske man inte gör allt förgäves iaf :)

O nu kommer jag även få lite sällskap på sjukhuset me då maken ska över ti Åbo (igen) för service på taxin, o kommer att vara där den 17-19, så han e färdigt där när jag kommer, o kommer o hämtar mig från flyget. Hade jag nu inte haft flyget färdigbetalt o allt sånt, då hade jag åkt me han på söndagen redan, men nu får jag väl njuta av en sista kväll hemma för mig själv ist. Skönt iaf o ha han me där på måndagen då man skrivs in o så. Sen kanske vi hinner ses nåt på tisdagen me, beror ju lite på när open e o så...

Men huh, det e nära nu, o jag ser såååå fram emot det!

Imorn blir det en Sverigeresa framotibax för lite leverans av barn o hämtning av barn. Ska köra över Zev o kusin Jason ti mommo, o sen ta me Zica därifrån som åkte dit igår. Mysigt när barnen får fara ti mommo lite, det uppskattas verkligen, både av föräldrar o barn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar