lördag 16 juni 2012

ÄNTLIGEN!

Äntligen ett minus på vågen! Denna vecka ha varit tuff!!! Jag e sån att jag måste se liiite resultat iaf för att orka, o då vågen denna vecka stått helt still så har det verkligen varit jobbigt! Men ida så visa den minus! O nu har jag 100g kvar så har jag tappat 10kg under detta flyt!

Nu lägger jag i sista växeln o spurtar ut slutrakan! Räknar nästans måndag som mål, för då skrivs jag ju in, o då e ju sista dagen me flyt! Sen får jag ÄNTLIGEN börja mitt nya liv! Taggad ut i fingerspetsarna :)

Men helt ärligt, detta är jag så glad över att jag inte behöver göra igen! Det har inte varit nån rolig månad, men, det har ju gått! Men så glad att jag inte behöver stå ut en gång till...

Lördag nu, o blir nog en lugn sådan. Uffe iväg på ett par körningar nu, sen hem en sväng, o sen iväg ikväll igen för att köra. Så, om vi nu ses mera nu än när han jobba borta vette gudarna, men vi sover ju tisammans ibland iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar