fredag 1 juni 2012

Saknar min Dront

Nu saknar jag faktiskt Drontenlivet. Hade tänkt att vi sku farit iväg me den ikväll, men då vädret är som det är så valde vi att stanna hemma. Såååå, livet e fan så mycke lättare i Dronten att inte äta nåt! Nu e första kvällen som jag sitter här o bara sku kunna döda för att ta en kvällsmacka! Snart går jag o lägger mig så slipper jag fundera på det! Att det ska vara så svårt att komma bort från det där "fredagsmyset" man har i huvet! "Nu e d fredag/lördag så nu får man äta någe gott!". Nå, ska väl överleva detta med!

Är ju 2 veckor ida sen flytstart, o imorn till typ, sen blir det nerförsbacke me mindre dagar kvar än vad det gått. Så tiden den rusar nog iväg som den gjort hittills, har ju som sagt gått 2 veckor redan. O fiiiina resultat på vågen, jag e mer än nöjd! O att många säger att det SYNS att man gått ner gör att allt bara känns ÄNNU bättre! Så NEJ ti kvällsmacka! Lite eget pepptalk här så fixar sig denna kväll me!

Ha d gott i stugorna alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar