lördag 2 juni 2012

"Mållista"

Nu ikväll ha jag skrivit en lista på alla dessa "mål" jag önskar passera på min resa. O en vacker dag när jag känner mig modig nog att dela me mig av mina siffror så ska ni me få se den. Men den känns faktiskt helt ok, o inte helt omöjlig att genomföra. Bara o hoppas att allt kommer gå bra efter op´n. E väl nog det där sista målet om att komma ner ti slutvikten som kan bli kämpigt, men e ju faktiskt ingen orealistisk summa jag satt :)

O ida ska ni veta att jag satte på mig ett par sommarbyxor som jag inte kunnat haft på måååånga år! Det va UNDERBART! Visst, lite tighta va dom ännu, men jag vet ju att jag kommer kunna ha dom i sommar iaf :) O nästa sommar e dom ju förhoppningsvis förstora :)

Puss o kram på er! Nu ska jag försöka hålla mig vaken o vänta på att gubben hittar hem snart från körningarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar