söndag 7 juni 2009

Tung dag ida...

... men fan va kul vi hade igår... Eller hur Josse???

Började gårdagen me att jobba iaf. Lugnt som bara den på jobb... Sen hem o laga lite mat o sånt som hör till, o vänta på Sussie som sku komma me Jawa. När hon hade kommit så for jag o körde Sussie ti Haraldsby på fest o sen styrde jag o barnen kosan mot Skag. Uffe åkte me Putte o Josse. Va ner ti Skag sen en sväng o fira Felicia som fyllde 3 i torsdags! Tänk va tiden bara rusar iväg, snart Sara börjar dom skolan, vi hinner nog bara blinka innan vi e där... :/ Blev bjudna på massa gott, tack tack!

Sen hem, slänga ungarna i säng, o sen blev det o dricka lite Viruvalge o spela kort. Spelade SkipBo, det va skitkul! Nu blev det ju kanske bara lite mycket dricka till, då vi sku smaka hur Cherry smaka oxå, o tydligen va den god, för flaskan tog slut :o Både jag o Josse va nog ganska bra rustade när vi kom oss i säng nån gång mitt i natten. Men fy fan va kul vi hade!

Dagen ida då så har man ju sen mått som man förtjänat... :/ P&J sku egentligen åka hem me dagbåten, men fick plats åt dom på kvällsfärjan, så gubbarna tog tillfället i akt o åkte ut o fiska lite. Jag o Josse har nog mest bara legat ute på gården o slöat i solstolarna... Men kändes lite som att det nog va behövligt...

Sussie kom o hämta Jawa på em. Gud vilken underbar hund hon e. Hon e nog så välkommen igen! :)

Nu väntar jag bara på att far o dotter ska komma hem, o sen blir det nog en sväng ti Prästö... På nåt sätt ska man försöka vara liiiite social ida iaf ;)

3 kommentarer:

  1. haha..ja du var liite rustad när jag pratade med dig vid 1 tiden tror jag klockan var...men jag själv började oxå bli lite rund under fötterna, så är ju inte 100 på klockan =)

    ja mådde som en överkörd kameltå dagen efter, men man förtjänar nog det då man inte låter drickat vara :p

    Tack för senast!! Felicia var jätte nöjd!!!
    och Ja, snart är de oxå i skolan....=(

    kramar

    SvaraRadera
  2. Liiite rustad va ordet... haha... Men kul va det! Får nog se till o få till den där grillkvällen så småningom :) Dagen efter får man ta sig igenom sen på ett lr annat sätt... haha

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja nog hade vi kul alltid!!!!!!! Det va en skön dagen efter i en solstol mitt i gassande solsken :) Men självförvållat...Kram JOSSE

    SvaraRadera