onsdag 17 juni 2009

Onsdag!

Imorse for jag o Zev ti Godby för att ta glutentestet på honom, men dom satte bara embla där o så tyckte dom att vi sku fara ti stan ist o ta provet, då dom har mera personal på labb tillgängligt där. Så sagt o gjort, racade inte ti stan. Fick komma in direkt, o mammas duktiga lilla kille så var jätteduktig när dom tog testet. Gick toppen o dom behövde bara sticka han 1 gång :)

Sen hem snabbt o lämna av junior o iväg på jobb. Hann i tid otroligt nog!

På jobb har vi firat midsommar ida, så kan lova att arbetsdagen bara rusat iväg. Skönt me såna dar med :)

Sen när jag kom hem (ti ett städat hus) så baka jag bröd, då Putte beställt mina limpor ti helgen :)

Nu ska jag bara slappa o ta det lilla lugna, för inatt kommer svenskarna hit, sisådär dryga 15 st... Så då måste man ju va vaken när dom kommer inatt... Det lilla jobbiga e ju att man börjar 7 imorn... :/ Men ska väl gå det me, man e ju ung ännu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar