tisdag 9 juni 2009

Tjoho tjohej!

Vet nu inte riktigt va jag ska skriva här ida. Har ju inte hänt nåt speciellt direkt. Va ti Prästö ikväll o käka tacos, vilket då alltid e lika mumsigt, va riktigt länge sen sist...

Vår lilla prickgubbe har nu äntligen flyttat in ti storasysters rum, vilket e så skönt! Har varit planerat ett tag men inte riktigt blivit av. Igår när jag jobba så hade Uffe flyttat in han. O sen ida när jag va på jobb så fixa Uffe vårat sovrum. Så nu står sängen mitt i rummet ist för mot ena väggen. O bytt gardiner hade han gjort med! O så beställde jag ny sänglampa nu ikväll, så bara vänta på att den hittar hem nu me, så e vi en liten bit på väg iaf :)

3 kommentarer:

  1. Kul o se hur det blev när vi kommer ut :) Kramar Josse

    SvaraRadera
  2. Nej nej nej, ja vill åsså ha Tacos JU!
    Jödrans du, duktig karl du har ju, tio poäng får man för såna där tilltag :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, han kan va riktigt duktig emellanåt :) E så kul o komma hem när det hänt massa kul :)

    SvaraRadera