torsdag 11 juni 2009

100!!!

Va ju bara tvungen o skriva nåt nu då jag såg att det blir det 100:e inlägget... Oj, va jag varit duktig må jag säga. Fast erkänner nog att jag sista tiden varit urusel på att blogga. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Känns som jag inte gör nå annat än bloggar o sover. Ibland känns det nog som man saknar den där mammalediga tiden då man hade tiden att faktiskt vara social med. Nu flyger bara tiden förbi, o det sociala e nog ett minne blott. Men kanske man så småningom orkar me sånt me... O hinner...

Ida har det jobbats igen som vanligt. Nu bara 1 dag kvar denna vecka, o då slutar jag redan kl 1, så är en kort dag, o sen e d ledig helg! Skönt! O om vädret tillåter så ska vi inviga sovandet i båten i helgen. Så bara o hålla tummarna för vackert väder. Inte alltför kallt o blåsigt, o absolut INGET regn vill vi ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar