söndag 12 april 2009

Påsk

Ja, nu e påsken här, o jag vet faktiskt inte om jag kan säga att jag bryr mig nå vidare. Är ingen riktigt påskmänniska, o ha väl nog aldrig varit. Ha väl iaf ätit lite sill, jättegod som Putte hade lagat. Sen lite påskmat på jobbet, men då blev det typ bara lite fisk...

I helgen har iaf Putte, Josse, Ellinor, Nicklas o alla hundarna varit hit. Lika kul som alltid! Dom ha börjat målat i stugan där nere. Men sen ida så bestämde vi att dom ska hyra bagarstugan av oss ist. Men ska väl endå målas klart där nere. Så är den fin, ifall nu nån annan sku vilja ha den. Man vet ju aldrig ;)

Annars ha vi väl inte gjort så mycket. Mest bara lallat på o tagit det lugnt. Igår va vi ute på kvällen, o Zev fick krypa runt själv för första gången. Oj va han skratta o tyckte det va kul. Fint väder så tusans har det varit hela helgen.

Ida har det me varit toppenväder! Alla svenskarna for hem där på fm. Ha varit ute mycket ida, passat på att njuta av vädret. Ungarna har varit ute o busat o haft sig. Jag ha klippt ner alla buskarna vid kortändan av huset. Inte för jag vet om man sku göra så, men gjorde så iaf. O spelar ju egentligen ingen roll om dom överlever lr inte, då om våra planer nu går i lås nån gång i framtiden så blir det ju ingen yttervägg där längre med rabatt... Så får se nu vad som händer i sommar... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar