torsdag 23 april 2009

BVC!!!

Imorse blev det o jobba en timme extra, så kom hem först vid halv 10 lr nå sånt. Gick o la mig vid 10 o fick väl ligga i sängen en sådär 2 timmar. Sovandet vet jag väl inte om det blev så mycket utav, men vila iaf...

Sen tog jag Zev me mig o for ti Marita o hämta mera soppa. Hade iaf gått ner ett drygt kg till, fast jag trodde ju nog att det sku va åt andra hållet då jag fuskat så tusans. Har absolut NOLL karaktär va gäller gott... Nåja, kg trillar ju nog bort lite sakta men säkert, o så länge det går åt rätt håll så e jag nöjd... :)

Sen va vi ti rådgivningen för 1-årskontroll o spruta. Fick inte Jeanette, vilket va synd, vet inte ens varför hon inte va där... Synd då jag tycker det e så trevligt o gå ti henne. O vi som sku visa hur fint han går :) Nå enligt va vi fick till det me längden så hade han inte växt nåt på längden sen sist, vilket känns lite trist då han äntligen hade fått till d där me längden ganska bra sist. O vikten så hade han gått ner 110g sen sist, så nu tror jag det va 11740 han vägde... Kan ju bero på magen som krångla så tusans sist, att han inte riktigt hunnit ikapp me det han tappa då. Nu ska vi vänta på att vi får nån tid ti läkare så vi får 1-årskontrollen gjord oxå hos henne. Men me läkarkrisen som e så kan det nog ta lång tid... :(

När jag kom hem sen så stod Uffe o måla ena sidan av båtbotten. Men jag skicka in han me ungarna så tog jag den andra sidan. Så kul o få måla lite igen... :)

På kvällen va jag ute o gick en sväng. Såååå underbart!!! Men sku verkligen behöva ha ett par bättre skor o gå i om man ska börja gå seriöst. Men väntar på att det ska komma nya cyklar nu snart, så då kan man ju cykla ist. Ska bli spännande! Lääänge sen sist kan jag lova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar