onsdag 22 april 2009

Onsdag

Så har tiden än en gång rusat iväg...

I fredags kom mamma o pappa hit på kvällen o fira Zev lite. Även Jimmy E va över en sväng. Zev fick jättefina utekläder av mamma o pappa, samt ett par foppatofflor. Men tror dom blir lite stora till iår, så får se om jag får leta upp nå andra. Zica fick både joggingskor, foppatofflor o gummistövlar av dom. :)

På lördan for mamma o pappa iväg ganska tidigt då dom sku på begravning ti Lemland. Var mammas morfar som hade dött. Hade tyvärr inte möjlighet o fara dit då vi sku ha kalas för Zev. Enda lördan jag va ledig, o inplanerat sen länge så. Men hade varit en fin liten tillställning. Det som jag tycker va mest lessamt av allt var den dåliga kontakten som fanns. Han fick aldrig träffa sina barnbarns barnbarn. Va precis på väg att jag sku farit ti honom o hälsat på så han sku få träffa dom, men han hann somna in före... Vila i ro Åke!

Hade iaf kalas på lördan, men va inte så mycket gäster o riktigt lugnt. På dan va farmor Stina samt Maria o Kaj hit en sväng. O sen på kvällen så kom Skagborna samt Gunnar o Sanne. Så en helt ok o lagom lugn dag. Men me alldeles för mycket gott... :/

Sen har jag jobbat nu sön mån tis, o e på väg o jobba nu inatt me...

Va o klippte mig ida oxå, trivs riktigt bra i nya frisyren. Är kort men endå inte kort, utan helt lagom! Hoppas bara det e lika bra sen bara efter att man tvättat det första gången. Brukar ju alltid vara toppen när man kommer från frisören iaf :)

Nu lite mys me familjen innan det e dax o bege sig till jobbet, bara en liten timme till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar