torsdag 12 mars 2009

Torsdag!

Jupp, torsdag ida, o snart e d helg!!!

Denna vecka ha då verkligen sugit. Inte nog me att Doris dog, tror ni inte att växellådan på Chryslern krångla igen. Visserligen bara 1 gång, efter den ha den nu funkat igen, o bara hoppas att den fortsätter göra det. Börjar verkligen tröttna på alla dessa motgångar. Vad har vi gjort för illa för att det aldrig ska få gå bra för oss? Jag undrar då verkligen det?

Ha iaf varit o jobbat lite denna vecka igen. Va ti Tallgården ida o kändes riktigt bra! Jana fråga oxå hur det va me sommaren om jag ville jobba där då, o sa ja, så förhoppningsvis får jag snart börja där. Som det lät nu så behöver Uffe bara jobba en vecka till, o sen ska jag väl få börja på riktigt så att säga. Bara hoppas att det blir så nu...

Annars ha det nu inte hänt så mycket här. Imorn blir det o jobba dubbelt, först Vreten o sen Strömsgården. :) O när jag kommer hem då e Putte o Josse här, o sen nån gång under kvällen så dyker pappa upp oxå. Han kommer me soffa o fotölj, o sen ska han sova här för att fara på begravning sen på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar