söndag 29 mars 2009

Söndag

Så har det gått en vecka igen...

I fredags va vi bara hemma. Farmor Stina kom ut på middag, o blev sen här på kvällen o över natten för att kunna ta barnen på lördan då jag sku jobba. Hade en riktigt trevlig kväll me massa prat :)

Lördag morgon for jag sen iväg ti Tallgården på jobb. Jobbade ensam me systeryster första timmarna, o det gick riktigt bra. Så ska väl förhoppningsvis fortsätta gå bra i sommar me sen :) När jag kom hem från jobb sen så hade även Gunnar o Sanne hittat ut ti oss. Blev o laga middag ti hela bunten o sen invänta mannen att han sku komma hem från jobb. När han väl kom så käka vi lite middag, o sen for vi hela bunten in ti stan för att dra ut Gunnars opel hit. Ska se om bilen alls vill starta nå mer. Kan ju bara hoppas, för den e rätt fin :) Sen när vi kom hem så for Gunnar o Sanne hem nästan direkt, så blev bara en lugn o rätt tidig kväll då jobbet även kallade för söndagen, inklusive en kortare natt pga skiftning av klockan...

Ida sen då har jag jobbat igen. Efter jobbet hem o ta det lugnt en stund. Sen på kvällen va vi en sväng ti Prästö på kaffe.

Nu ska jag va ledig ti tisdag kväll då jag ska på jobb, o sen jobba 4 nätter... Huga, känns lite nervöst må jag säga. HUR ska jag hålla mig vaken??? Nåja, ska väl lösa sig på ett lr annat sätt... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar