söndag 22 mars 2009

Söndag

Så har även söndagen passerat då. Äntligen säger jag bara. Den har varit så tråkig, fast visserligen man har inte roligare än man gör sig. På förmiddan va vi ute en sväng, sen har vi varit inne o donat på. Så dagen har nog tagit ti enda den me till slut...

Ny vecka imorn, o nya tag, lr nå sånt. Ska fara o lämna Chryslern ti Bifa så får dom laga den sen på onsdag. Fyyy va det känns dyrt, men måste göras innan lådan rasar, o sen blir det verkligen DYRT! Så bara o hoppas nu att lådan håller ihop hela vägen ti stan bara... ;) O stort tack i förskott ti underbaraste Camilla som lånar ut bilen åt min några dar... Som man även får ta o gratulera henne ti att blivit moster me för första gången ida då lilla Chrisse varit o fått sig en liten flicka ida... O grattis grattis ti henne me!!! :)

2 kommentarer:

  1. Det var så lite så med bilen, men vänta bara, du får nog jobba tillbaka... HÅRT!!! ;o))

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag får väl pina i mig vin nån kväll, det blir ju verkligen HÅRT jobb för mig.... ;)

    SvaraRadera