söndag 8 mars 2009

R.I.P Doris

Ja, finns nog inget mer o säga om henne. E nog bara så att hon får fara ti bilhimlen nu... Så ikväll va vi ti farmor o farfar o hämta en liten fiat av dom som jag visste att farmor funderat på att sälja. Liten billig bil som e billig o köra. O lite till alla som e så inne på vad bilarna gått så kan jag ju säga att det är en 87:a som endast rullat 99000, det ni! ;) Går iaf hur fint som helst, o duger bra som bil o fara på jobb me...

Annars så har helgen varit ganska lugn. Tog det bara lugnt igår hela dan.

Ida på förmiddan så for Putte o Josse hem, o jag o Zica for ti hälsocentralen. Tänkte jag sku visa upp henne igen, då klådan varit olidlig inatt, o utslagen värre. Fick lite mera kortison o sen Zyrtec, så imorn måste jag via apoteket o hämta ut hennes recept. Va iaf ordentliga nässelutslag sa läkaren ida, så nåt ha hon reagerat på. Nu e d bara o hoppas att dom försvinner o inte kommer tibax, annars måste det börjas ta blodprov o utredas. Jag bara hoppas att det e Amoxinet, annars börjar det kännas jobbigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar