måndag 20 augusti 2012

Veckans vägning

Ja just det, va ju vägdax idag me, o kan väl inte riktigt påstå att jag jublade över resultatet, men -0,2kg visa vågen imorse. Totalt -21,9kg totalt sen flytet. O ja, jag får nog skylla mig själv. Me alldeles för mycket av det goda sista veckan så blir inte resultatet det bästa. Nya tag bara så får vi hoppas på mera minus nästa vecka.

Igår va det ju även 2 månader sen operationen. Tjo va tiden går. O det betyder ju då att det va 3 månader sen flytstarten. Dagen till ära så fixa jag ihop en bild o la ut på FB o OJ va många fina kommentarer jag fick, o hade väl ALDRIG kunnat tro att så många som drygt 80 pers sku gilla bilden! Man blir helt rörd, o det peppar verkligen till fortsättningen. Tänkte att jag delar med mig av bilden här med. Så drygt 21 kg skiljer det på bilderna. Dom till vänster e samma dag jag börja flyta, o dom till höger tagen 2 månader efter open...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar