söndag 19 augusti 2012

2 månader

Idag e d 2 månader sen jag började mitt nya liv. Ett steg o beslut jag inte ångrar för en sekund. Livet känns toppen, jag e pigg o glad, o vågen visar oftast ett minus, lr hittills alltid minus. Jag kan äta i stort sett allt som jag åt före. Mjukt vitt bröd får jag ont av, o d jag prövat där e hamburgare o korv me bröd, bara o sluta me d, o d kan jag leva med. Annars äter jag endå bara hårt bröd, eller surskorpor. O reisumies klarar jag me av. Kolsyra pröva jag en gång, men det bara brände i magen, o känner inte att jag haft nåt behov av att pröva d igen. O nötkött kan ge problem ibland. Beroende på kött o hur d e tillagat så blir d svårtuggat o mest bara som en klump som far ner, o då lägger d sig som ett lock o gör ont.

Men om vi nu bortser från det där, så klarar jag allt, mår toppen o njuter av livet. Är så glad att jag fick denna chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar