söndag 26 augusti 2012

En lugn helg...

Detta ha nog varit slöaste helgen på läääänge! Igår joura maken, så han va borta hela dan, o borde väl vara på väg hem nu. Jag o barnen va bara hemma, o gjorde absolut INGENTING! Trist nog, men samtidigt lite skönt att ha en programfri helg emellanåt...

O helgen är ju inte riktigt över än. Uffe e som sagt på väg hem, få se om vi hittar på nåt sen, lr om vi bara fortsätter vara hemma. Klippa gräser sku jag verkligen behöva göra.

Förresten, gjorde plankan igår 3x30 sekunder. Kände inte så mycket av det då, utan kändes helt bra. Men AJ va ont det tog idag när jag gjorde den. Så nåt måste det ha tagit iaf. Nu ska jag ge mig fan på o få den gjord alla dar, så e d bara! Kan ju inte påstå att jag inte har tid iaf. Måste verkligen komma igång me nåt, slut me o bara lata sig nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar