söndag 12 augusti 2012

Dippar

Just nu dippas d lite. Vågen visar fina resultat neråt, alla byxor börjar bli för stora, tröjorna hänger mer än tidigare, MEN, endå e d enda jag ser när jag klär på mig en JÄTTEmage! Allt annat försvinner, speciellt brösten, men magen den består den... Tur jag ännu bara e i startfasen lr va vi ska säga. E ju faktiskt snart bara 2 månader sen open, men endå, lite mage sku jag ju endå kunna få säga baj baj till... För det finns nog verkligen så d räcker till o blir över...

Lite mera dipp e ju att även varmvattenberedaren nu rasat. Så sen vattenbytet förra våren, så har diskmaskin, tvättmaskin o nu varmvattenberedaren brakat. Bara o börja ringa runt imorn o jaga priser, o hoppas det inte tar för lång tid att få en inkopplad. För d e INTE skönt att duscha kallt... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar