fredag 10 augusti 2012

Tiden rusar...

Fredag redan, o veckans vägning hann jag aldrig redovisa... -1,3 kg visa vågen, o JA, jag passerade mina -20 kg innan jobbstarten :) O när man nu tänker efter så har jag "bara" sådär en 15 kg till, så e jag i mål sen :)

Denna vecka ha d varit mycke. Hela helgen o måndagen o tisdagen ha jag suttit me bokföringen sen april, för stt få d klart så vi kunde föra d till vår bokförare igår. Onsdagen gick åt till o klippa gräs. O ja, nu e d fredag redan. Sitter just nu på skolgården o motionerar lite barn. Kanske dom sover sött sen ikväll?

O inte kom vi oss iväg ti Sverige heller. Uffe fick specialkörningar förra veckan, så vi blev hemma. Ska boka om tiden på nytt, o försöka få nån tid i september så skolskjutsarna får komma igång ordentligt...

Livet lever sin gilla gång o fortsätter rusa fram i 180. Barnen trivs på dagis, fast än så länge e dom inte så många, men nästa vecka sku d öka på fler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar