måndag 4 juli 2011

Campinghelg

YES!!! Tror nog jag hittat min grej här i livet! Har varit på camping i helgen me mamma o pappa! Tog husbilarna o for ti Rullsands camping. O jessus va jag njöt! Trots att vädrets makter va emot oss så va det endå helt underbart! Lite trist nog me en kilometer sandstrand o man inte kan bada pga hård blåst o ingen sol. Nog sku det varit kul o varit i o busat i vågorna, men inte släpper jag ut barnen i halvmeters vågor. Men Rullsand ligger kvar, o det va definitivt INTE sista gången vi va dit! Tyckte det va mysigt o gå iväg där me diskbaljan o diska. Lite orutinerat bara att inte ta vinglaset (läs cidern) me sig, men man lär så länge man lever. Tyckte det va lite gulligt morron efter när man såg "alla" karlar springa o tömma "bajslådorna" :) Ah, bara underbart helt enkelt! :)

Har redan nästa sommars resrutt planerad för en veckas camping. :)

O nog ska vi sova i husbilen mera denna sommar me förstås. Börjar nästa helg me en helg på Singö camping barnfritt me Sara o Patrik. Helgen efter det husbila i Skag så ingen behöver köra hem från festen. Helgen efter det i Kärringsund så ingen behöver köra hem efter bröllopet. Helgen efter det nånstans på Åland... O sen antagligen hittar vi väl på nåt sista helgen den e på ön me innan Uffe tar med den på jobb igen... :)

Nej, helt enkelt jag <3 Dronten så e d bara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar