onsdag 29 juni 2011

Årets första dopp!!!

Jajjemen, det har tagits nu ikväll! Va ti Bomarsund ikväll me syster o Jason. Gud vilket underbart ställe! Att jag nu aldrig kom iväg dit förra sommaren får en ju verkligen att skämmas typ. Sådär perfekt me liten sandstrand, o sen en massa gräs att sitta på. Helt enkelt TOPPEN! O varmt o skönt vad det i vattnet me. Zica som förra året va jättekinkig o gå i vattnet, mycket pga att det va "smuts" på botten badade o doppade huvudet som bara den. Jättekul att se. O Zev o Jason lekte bra som vanligt! Dom 2 pojkarna kan dom verkligen!

Annars ha det varit riktigt varmt o skönt ida. Låg ute på gräsmattan en stund o lyssna på bok o svettades. Men som vanligt har jag inte ro att ligga så länge... En riktigt bra toppendag att starta detta sommarlov med. Nu önskar jag lite svalare imorn så jag orkar gå runt o knuffa på gräsklipparen. Måste får det där "finliret" taget med nån gång :)

Ha d gött alla!

1 kommentar:

  1. Det e ju så skönt me en fin liten strand relativt nära :) Jag hoppas vi lyckas besöka den flera gånger i sommar!

    <3

    SvaraRadera