måndag 11 juli 2011

3 veckor kvar

Av denna semester... Den e ju snart slut!!! Fast sen när den e slut har jag ju varit hemma 10 veckor, så kanske det endå blir skönt o komma tibax ti jobb. Om inte annat så gör det nog gott åt vikten o komma tibax ti jobb me alla rutiner me mat o allt. För DET har nog verkligen inte funkat denna ledighet. Visar ett stadigt uppåtgående på vågen... Inte sådär jättekul. Men så fort jag äter kolhydrater i nån sorts form så stiger siffrorna på vågen. Tar jag bara bort dom så går det åt rätt håll. O visst funkar det en tid, men sen saknar man nog den där smörgåsen... Man får nog lära sig leva me o se ut som en gravid flodko bara...

Å på fredag får <3 semester me!!! Så då tar jag o <3 Sara & Patrik <3 mat o packning o drar ti Sverige för att möta upp Uffe o sen ha en barnfri husbilshelg på Singö Camping. Fan va jag ser fram emot det! Sen veckan efter det ska det isoleras tak på kojan! Håller tummar o tår att vädret är på vår sida. Vill INTE ha regn, men inte heller gassande sol. Sådär lagom mulet låter mera rätt...

Sen e d 30+30 årsfest, en oplanerad vecka o så bröllop! Sen får man återgå ti jobbet igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar