torsdag 10 december 2009

Skärpning!!!

Ja, måste nog försöka skärpa mig vad gäller denna blogg, e ju så man får skämmas om hur länge sen d va jag skrev nåt. Vad har egentligen hänt sen sist? Antagligen massor, men orkar nog inte ta upp allt.

Zica har iaf varit ti doktorn o tagit bort på näspolyper o tonsiller. Gick riktigt bra me operation o allt. Fick dock vara kvar över natten på sjukhuset, men det bara för att vi har så långt ti stan ifall att det nu sku gått så illa att hon sku ha börjat blöda. Men en pigg o glad tjej hade jag iaf efter allt. O nu sover hon tyst om nätterna o låter inte lika täppt längre, vilket är helt underbart!

Annars vet jag väl inte om det hänt nå speciellt.

Eller jo, kanske. Båten blåste ju sönder natten till den dag vi sku ta upp den. Bussigt trist. Men försäkringsbolaget beslöt att dömma ut båten o gav oss pengar för den. O i helgen så var vi ti Sverige o handla julklappar o sånt. Skönt me allt det färdigt. Iaf, så va vi även ner ti Herräng o titta på en båt, vilket resultera i några tusenlappar prutning o båtaffär. Så nu äger vi ist en Jasmin 25 :) En riktigt mysig lite båt. Ska bli intressant o se den på sjön i sommar, hur den seglar o sånt. Tror faktiskt det blir riktigt bra. Mycket bra planerad båt me många bra funktioner i en liten båt. Dom har verkligen maxat alla utrymmen...

Annars kan jag faktiskt inte riktigt komma på nå speciellt som hänt. Dagarna o veckorna bara rullar på. Ska jobba nu ti den 23:e på Optinova, sen får vi se vad som händer nästa år. Men ska faktiskt bli skönt att få nån vecka ledig. Känns som man börjar vara värd det snart. O så bara hålla tummarna att hon jag vikarierar fortsätter vara sjukskriven så jag får fortsätta. Trivs så super me jobbet, samt får massa beröm hela tiden så känns så toppen!

Ska nu försöka blogga nån gång ibland, iaf lite oftare än detta...

1 kommentar:

  1. Bra där... :)
    Tror jag fick igång en till då jag äntligen körde igång igen... ;)
    Kram

    SvaraRadera