fredag 21 augusti 2009

TATTOOOO!!!

ÄNTLIGEN säger jag bara! Nu är dom gjorda!!! Fan va nice! Går runt nu me både arm o ben inplastade o funderar över hur dom ska sitta kvar inatt, men efter Saras fina tejpning så sitter nog plasten där. Iaf på armen, frågan är väl snarare om jag har tillräcklig blodtillförsel ut i armen ;) Men vill man vara fin får man lida pin ;) O va faktiskt inte så farligt. Så ligger nog väldigt nära till hands att det blir fler. Har faktiskt 2 små på gång som jag vill ha gjorda, vet bara inte riktigt vart jag ska sätta dom... Men kommer säkert på det snart. O så har jag ju min svanktatuering. Den kommer säkert den me :)

Va ha hänt annars här då?

Veckan har nog varit bara lugn me massa arbete för mig, o inskolning på DAGIS för barnen o pappa. Har tagit en riktigt lugn inskolning, så pappa har varit me hela veckan, men på måndag ska han lämna dom. Ha verkligen kört inskolningen efter regelboken typ, men som jag sa när jag fick reaktionen; "vi hade bara 3 dar" så sa jag, typ "jaha, men vi har ingen stress, e endå 2 veckor tills dom ska börja på riktigt". Ha iaf gått jättebra! Zica äter som vanligt dåligt, men Zev matar in som aldrig förr :) Kändes faktiskt riktigt bra me bra o trevlig personal o allt. Kommer nog o bli toppen det där! :)

Va på arbetsintervju igår me, ända ti Tallgården. ;) Kändes lite konstigt o va så formell me Jana på nå sätt, när man nu varit där o jobbat me henne så länge. Tror knappast jag får jobbet, men känns ju bra att man va en av dom som fick komma på intervju iaf. O faktiskt känns det helt ok om jag inte sku få det. Sku faktiskt vilja ha nån vecka hemma, o sen börja hoppa in lite här o där. Jobb finns det nog bara jag vill jobba. Får se till o pussla me dagistiderna bara, men dom lät inte helt omöjliga där heller, så det är ju skönt!

Annars har denna vecka varit väldigt lugn.

Sara o Patrik me sina 3 avkommor ha varit hit på middag o som alltid trevligt sällskap. :)

1 kommentar:

  1. Häftigt, sen måste du lägga in bild på va de vart med ju :)
    Nä, åter till rustandet, sista sekund sparas allt till så får man skylla sig själv:)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera