söndag 24 mars 2013

Sen sist...

Ja, va ha hänt sen sist???

Jo, lilla magen fyllde 9 månader i tisdags! Det betyder ju att resan starta för 10 månader sen i måndags! 10 månader! Det e ju nästans ett år! Tiden går fort nör man har kul :) O kul ha jag haft detta år, bra har jag mått, o ångrar inte en sekund över mitt val :)

O så har vi varit till skolan o skrivit in Zica. Tänk att hon börjar första klass om några månader, hur gick det till? Som sagt, tiden går fort när man har kul :)

O så ha jag avslutat den första kursen i Företagsekonomi. Så nu lägger jag 100 sp bakom mig o gläds åt ett B i betyg. O så kör vi vidare me 100 nya fina sp Företagsekonomi. Sen tar vi sommarlov. Ti hösten blir d nog några nya kurser, ha bara inte riktigt bestämt mig för vad än...

Nu lägger vi helgen bakom oss o siktar mot ny vecka bestående av 2 arbetsdagar, sen väntar vintersemester o påskledigt. Skönt ska d bli, o näsan lär tillbringa sin tid i skolböckerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar