måndag 18 mars 2013

Någe nytt...

Nej, d har jag nog inget o komma me... Vikten den står still, hoppar mellan sina 72-73, men känns fortfarande helt ok :)

Skolan, ja, eller va vi nu kallar d, e klar me de första 100 studiepoängen. Slutprovet avlades i fredags, med en lite lätt panik först, men som sen nog gick någorlunda. Ett slarvfel me att uttrycka sig fel gjorde att jag fick 2 poäng fel, o gav slutligen ett resultat på 13,5 av 16 poäng. Men nu lär jag ju veta att d heter intäckter o utgifter o inte inkomster o kostnader :) Bara såna där klantiga småfel, tänker ju iaf rätt :) På onsdag e d samtal till läraren o sen så är kursen klar. Lite nervös över d då jag inte riktigt gillar o ringa främmande människor, men ska väl gå d där me, vill ju ha ett betyg :)

Å idag då så påbörjade jag 100 nya studiepoäng Företagsekonomi. Efter dessa 10 veckor tar vi sen sommarlov. Bara jag nu blir godkänd :)

Annars händer inte så mycket. Börjat fixa i husbilen o städa o så, så snart nu hoppas vi säsongen ska vara igång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar