torsdag 11 oktober 2012

Funderingar

Ibland funderar jag på om man sku göra en helt hemlig blogg som bara jag känner till, som ingen annan får läsa. Men d känns ju lite trist. Men ibland, ibland sku d bara vara skönt o få skriva av sig. O nu e d inte det att jag inte vill att nån annan sku läsa, utan ibland sku d va skönt o bara få skriva av sig utan alla följdfrågor. Iblan känns d bara lite bättre av att fått skriva av sig lite, o sen e d gjort o så e d bra me det, utan att det direkt måste komma massa frågor om vad, varför, vem etc. Kanske man bara sku skaffa sig en bunta worddokument i datorn, så får man skriva av sig, o så e d bra me det..

Funderingar funderingar...

Me vikten står det stilla igen känns det som. E såååå trögt o komma ner ti den där 7:an. Men den kommer nog, hoppas jag nu verkligen, för d kan ju inte vara klart redan, är ju bara knppt 4 månader än... Men det e nog bland dom 4 bästa månaderna i mitt liv :)

3 kommentarer:

  1. Låter som en bra ide me word dokumentet, för allt kan väl inte behöva läggas på nätet heller? :)
    Ps känner ju knappt igen dej mera på din gamla profil bild du har här på bloggen ;D
    / Kram Syster

    SvaraRadera
  2. Så du menar att jag sku behöva byta bild här me??? ;)

    SvaraRadera