tisdag 2 oktober 2012

Det börjar kännas ok

Att säga vad jag väger, så here we go!!! Veckans vägning visade äntligen ett BRA minus, nämligen -1,6kg! Woho va glad jag blev. Så -27kg är det nu sen flytstart! Imorse hade jag ytterligare tappat, o jag är nu ett ynka litet halvt kg kvar så har jag en 7:a som första siffra!!! Hurra hurra vilken underbar känsla! Har ingen aning om NÄR jag sku ha vägt så lite! För i min värld är det LITE!

Nu e d ju bara det där huvet som ska hänga med me. Jag ser fortfarande bara den där jättemagen som jag tycker finns där. O det är typ där jag har mina kilon kvar som ska bort, finns inte längre så mycket annat att ta utav... Men me rätt byxor som håller in magen så känns även det rätt bra :)

1 kommentar:

  1. Heja dig! Tänk snart är du nere på 7an. Hurra!!

    SvaraRadera