måndag 15 oktober 2012

Där kom den!!!

Den efterlängtade 7:an gjorde egentligen sin debut på vågen i lördags, men då den "officiella" vägdagen e måndagar, så höll jag på det tills idag för att se om den kommit för att stanna. O ja, den va där imorde me! Nå, inte nå långt under den där 8:an, men första siffran e en 7:a!!! Så uuunderbart!

Trodde inte det hänt så mycket sista månaden, men när jag kolla dagens siffror så har jag tappat 2,7kg denna månad (det är nog tack vare minskningen på 1,6kg ena veckan) o faktiskt 3,5cm i midjan! Tjoho, livet leker just nu, o det mesta känns riktigt bra!

Lite trist men samtidigt ganska kul sak, är att vi snart ska iväg på happening, o då ha jag fått en fin klänning av lin älskade syster som jag tänkt ha, MEN, i allt finns d ju alltid ett men, den har blivit för STOR! Så nu ska måste jag iväg ti en vän o gå igenom hennes klänningsinnehav o se va hon har. Åhhhh, d e så kul att ÄNTLIGEN kunna låna kläder av sina vänner, nåt jag typ aldrig kunnat gjort tidigare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar